Alla inlägg under juni 2012

Av sagalina - 30 juni 2012 18:14

Vi har varit ute i skogen och tagit lite bilder idag!

                   

Hoppas ni gillar bilderna!   


Ha det bra alla skogstokiga!

Av sagalina - 30 juni 2012 17:03

Hej!

Idag vi sprang vi tallenlunken, banan var 2 km! I början sprang alla ifrån mig (saga) men jag kom ikapp!

Angelina kom om mig i alla backar men sen tappade hon igen! I sista backen innan mål fick hon sån fart att det såg ut som om hon skulle ramla omkull! Sen inför sista kurvan innan mål kom hon om mig och då ropade jag: Kämpa sista biten nu lina, du är snart framme och Angelina svarar: JA! Jag kämpar!!!    

Sen precis innan mål så fick hon en kick och rusade iväg! Så hon kom före mig! Men det gjorde inget för mitt mål var att ta mig runt banan utan att stanna och gå en ända gång! Från vissa andra som gick några gånger! Men jaja, bra jobbat Angelina! Våra tider blev:

Saga: 11.54

Angelina: 11.53


Nu kommer två bilder på oss! 

   

Två bilder på oss innan start! Ni ville nog inte se oss när vi hade kommigt i mål! vi kunde inte stå upp!   


vi ses alla blåbär   



Av sagalina - 29 juni 2012 18:27

Vi tänkte börja med att skriva en novell här på bloggen! Så här kommer en försmak!


"Jävla idiot!" Clara smäller igen dörren i ansiktet på mamma.


Clara ringer sin pappa och försöker lugna ner ilskan hon känner efter bråket med mamma.

Bilen svänger in på en stor grusväg. Clara blir förvånad! Hennes papppa bor ju i stan.

"Okej vem ska vi hälsa på" Clara är fortfarande förvånad.

"Va! vadå hälsa på, jag och Lovisa, och Sandra bor här". Bor tänckte clara.

"Ha! sluta skämta" hon ser på sin pappa och märker att han inte har den där skämt minen han har när han brukar skämta.

" Åh! har mamma inte berättat, jag har träffat en ny tjej, Lovis och hennes dotter Sandra. Hon är nog i samma ålder som dig.

Hon går in i hans nya stora hus. Det var faktiskt ett gammalt hus då. Lovis kommer fram och sträcker ut handen, där emot gör inte Sandra de.

En dag gick , och Sandra och Lovisa gick mot skogen där äventyret börjar.


 


En liten försmak! hoppas ni gillar det!



Vi ses alla skogstokiga  



Av sagalina - 29 juni 2012 18:17

Jaha, den andra videon blev inte heller så bra! Men jaja vi är ju nybörjare!


Ha det så bra skogsmullar!   
  



Av sagalina - 29 juni 2012 18:10

Hej på er! Vi försökte oss på att göra en videoblogg, men den blev lite failad! Så här kommer failen, så får ni se den riktiga någon annan gång!

                                                  
                                         Haha ja!

Vi ses skogstomtar   
  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej i stubben!
Vi är två tjejer som gillar naturen och äventyr! Om ni gillar skogen, spänning och äventyr är denna blogg nåt för dig!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad är eran favorit årstid?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards